Adverteren via internetradiostations kon al een aantal jaren, maar ook hier worden de mogelijkheden steeds mooier voor adverteerders. Wil je voor je product alleen mannen bereiken? Het kan! Zijn vrouwen tussen de 30 en 65 je doelgroep? Wij weten ze te vinden! Mag iedere luisteraar de spot maximaal 10x horen? We regelen het.

De mogelijkheden zijn legio! Wil je er eens over brainstormen. mail dan met Ries van Kuijk en hij legt je alles uit. En boek je ook een campagne, dan trakteert hij ook op een fles bubbels uit Limoux!

Bedrijven die dit jaar het Galio-netwerk voor de eerste keer inzetten, trakteren wij op een fles Blanquette de Limoux met de toepasselijke naam ‘Prèmiere Bulle’, oftewel ‘eerste bubbel’, want eens moet de eerste keer zijn en dat mag gevierd worden!

De oorsprong van de Blanquette de Limoux (noem het geen champagne!) begint in de 7e eeuw, want toen stichtten de benedictijnen een abdij in Saint Hilaire, een dorpje 25 kilometer onder Carcassonne, bij Limoux.
Daar ontdekte een monnik in 1531 hoe een mousserende wijn kon worden gemaakt. De eerste 'brut' ter wereld was geboren. Champagne is dus niet de oudste bubbelwijn, die eer komt toe aan Blanquette de Limoux!

Omdat we graag met veel mensen willen toasten op het nieuwe luisteronderzoek én op de sterke groei van online-audio maak je 25x kans op een fles bruisende bubbels. Doe hieronder mee met de quiz en wie weet bubbel jij mee!

    Je naam*

    Bedrijf*

    Je E-mailadres*

    Noem 3 unieke targetingmogelijkheden van Galio?*

    Hoe heet de app waarmee het NMO Luisteronderzoek wordt uitgevoerd?*

    Hoeveel internetstations worden vertegenwoordigd door Galio?*

    En tot slot een open vraag, telt niet mee voor de quiz, maar we zijn benieuwd naar je mening:

    Denk je dat online-audio dit jaar onderdeel uitmaakt van de mediamix van jullie bedrijf (of als je bij een mediabureau werkt voor jullie klanten) en waarom wel / niet?*

    (*)Is een verplicht veld