ADVERTEERDERS VERSPILLEN VEEL GELD DOOR ONJUISTE INZET VAN GEO-TARGETING!

Stel u wilt aan de 570.000 inwoners in Den Haag via online-banners laten weten dat u de boodschappen in Den Haag ook thuis bezorgd. 
U kunt via nieuwswebsites als Nu.nl, Telegraaf.nl, etc. etc. 'geo-targetten' op personen in Den Haag.   

De app van bijvoorbeeld Nu.nl 'herkent alle gebruikers' die in Den Haag zijn, dus dan heeft u een hoog bereik in die regio. Maar dat zijn niet alleen inwoners van Den Haag, maar ook toeristen, forenzen, vertegenwoordigers, chauffeurs, etc. etc.

Kijk 's-ochtends maar op de A12 en A44, die staat vol 'woon-werkverkeer' met forenzen die de stad in gaan en volle treinen arriveren in de spits op Den Haag CS. Al die mensen checken ongetwijfeld één of meerdere malen per dag Nu.nl of een andere nieuwswebsite, die op dat moment uw banner te zien krijgen over de 'boodschappen bezorgservice'.

Dagelijks worden er op deze manier dus duizenden banners geserveerd aan personen die wel in Den Haag zijn, maar er niet wonen. Én dus zeker geen gebruik gaan maken de bezorgservice.

Via ons netwerk serveren wij de banners door middel van 'postcode-targetting' op lokale nieuwswebsites. De promotie van de boodschappen bezorgservice is dus alleen zichtbaar voor inwoners van het geselecteerde gebied.
Geldbesparing en optimaal bereik! 

Deze boodschap is alleen relevant voor inwoners van Den Haag.

contactveld