RADIOCOMMERCIALS DIE KLINKEN ALS EEN KLOK

Radiocommercials visualiseren hoe bedrijven zich profileren, dat is niet gemakkelijk, want probeer maar eens te visualiseren hoe jouw bedrijf klinkt of zou moeten klinken.
Sinds de jaren '60 is radioreclame niet meer weg te denken. Zeezenders als Veronica, Noordzee, Caroline en Monique, want daar is het allemaal begonnen, hebben veel - nu bekende - merken met radioreclame mee groot gemaakt.

Op deze pagina kun je een aantal radiocommercials 'door de jaren heen' beluisteren, je zult ze zeker herkennen. Want dat is belangrijk: investeer in een goede radiocommercial, die men zich jaren later nog herinnerd.

Lang, kort, vrolijk, zakelijk, actiematig of juist thematisch, ieder bedrijf kan in een radiocommercial laten horen hoe het bedrijf 'klinkt'. Neem hier het voorbeeld van Steps, dan weet je precies wat voor zaak het is.
Of de spot over 'telebankieren' van Postbank, waar nog een telefoonnummer in Amsterdam werd vermeld.

'Radio is het Theater van de Fantasie' door het juiste gebruik van stemmen, effecten en muziek kan er een beeld bij de luisteraar van het bedrijf  worden gecreëerd, wil je bijvoorbeeld zonvakanties promoten, dan laat je de zomerzon door de juiste muziek én stem de radio uitknallen!

Radioreclame heeft door de jaren heen voor duizenden bedrijven goed gewerkt, radio is snel, effectief en voordelig. Dus heeft jullie bedrijf iets te vertellen? Pak die microfoon en laat wat van je horen.

HERINNERT U ZICH DEZE NOG???

KIES EEN PROFESSIONELE COMMERCIALPRODUCENT

Om je een beetje op weg te helpen vind je hieronder een aantal goede producenten die voor ieders budget een radiocommercial kunnen produceren. Radiocommercials produceren is een vak apart! Bespaar dus niet op de kwaliteit, maar ga voor topkwaliteit, het is het audio-visitekaartje van je bedrijf.
En wil je dat wij meedenken, stuur ons dan
een korte email en wij nemen contact met je op.