HOE KLINKT JOUW BEDRIJF?

Moeilijke vraag hoor, want probeer maar eens te visualiseren hoe jouw bedrijf klinkt of zou moeten klinken.
Sinds de jaren '60 is radioreclame niet meer weg te denken. Zeezenders als Veronica, Noordzee, Caroline en Monique, want daar is het allemaal begonnen, hebben merken mee groot gemaakt.

Op deze pagina kun je een aantal commercials 'door de jaren heen' beluisteren, je zult ze zeker herkennen. Want dat is belangrijk: investeer in een goede radiocommercial, die men zich jaren later nog herinnerd.
Om je een beetje op weg te helpen vind je op deze pagina ook een aantal goede producenten van audiocommercials. En wil je dat wij meedenken, stuur ons dan een korte email en wij nemen contact met je op.

Lang, kort, vrolijk, zakelijk, actiematig of juist thematisch, ieder bedrijf kan in een radiocommercial laten horen hoe het bedrijf klinkt. Neem hieronder het voorbeeld van Steps, dan weet je precies wat voor zaak het is. Of de spot over 'telebankieren' van Postbank, waar nog een telefoonnummer in Amsterdam werd vermeld.
Radioreclame heeft door de jaren heen voor duizenden bedrijven goed gewerkt, radio is snel, effectief en voordelig. Dus heeft jullie bedrijf iets te vertellen? Pak die microfoon en laat wat van je horen.