De radiozenders van E Power bepalen vanzelfsprekend zelf hun format. Het enige advies dat ze van ons krijgen is om hun muziekkeuze af te stemmen op de commercieel interessante leeftijdsgroep tussen de 25 en 55 jaar.
1978-03-27 Joost den Draaijer Avro Hilversum 3 Joost Mag Niet Eten 12-14 uur #2e paasdag by Max Hermans | Mixcloud
In het begin van de commerciƫle radio 'deden disckjockeys maar wat', ze draaiden wat ze zelf leuk vonden of waar ze wat geld voor kregen.
Toen de eerste Drive in Shows door het land gingen toeren konden de jocks aan de hand van de verzoekplaten zien wat het publiek leuk vond en de introductie van de Veronica Top 40 door Joost den Draaijer (alias van Willem van Kooten) gaf een nog beter beeld van de voorkeur van de radioluisteraars.
Luister hier naar een TOP 40 aflevering uit 1965.

Wil je met je bedrijf op de radio adverteren, dan is het belangrijk dat je eerst bepaalt welke doelgroep je wilt bereiken. Het profiel van onze zenders vind je hier. Wil je meer informatie per zender of ze beluisteren, klik dan op de buttons hieronder.
Tot slot, jullie radiocommercial. Ook die is belangrijk voor een succesvolle campagne. Op deze pagina vind je een groot aantal voorbeelden van 'toen en nu' en de namen van goede commercialproducenten. Wil je met ons overleggen, stuur dan een mail of bel 030 - 275 3390.